Finast

mumsigmumsbit



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Matilda! Jajamännsan, hon är min skönhet hon! Perro de presa canario heter ju rasen då, Waica är importerad från Spanien (från www.irema-curto.com) Därför har hon klippta öron. det ska ju nu bli förbjudet att få importera "såna" hundar som en del väljer att kalla det och jag får inte ställa ut Waica i Norge p ga att hon har klippta öron.. Mkt trevlig hund, vaktar gör hon om hon anser att det behövs, lyhörd och mkt kelsjuk! Presa är kanonhunden det! ;) Om du ska skaffa presa rekommenderar jag dig att vända dig till Miranda & Gaute i Hagfors, otroligt trevliga människor, hjälpsamma och vet vad dom pratar om. Besök dom på www.x-presa.net Du finner länkar till dom på min blogg! Va kul att du skrev :) Ser att du har en mkt fin vovve du också! Ska sätta mig och läsa dina bloggar nu tänkte jag! Mvh

2007-02-15 @ 20:41:14
URL: http://waica.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hej=) Vilken dag planerar du att komma å hälsa på? vore bra å veta så jag inte planerar in något annat. Puss

2007-02-16 @ 17:07:29
URL: http://cillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0